Garantie & Retour

We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van het artikel de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het hebt ontvangen en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een ​​retour te starten kunt u contact met ons opnemen via info@deverticaletuinman.nl. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel en instructies over hoe en waar u het pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Voor retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via info@deverticaletuinman.nl.

Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen. 

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retouren accepteren op onze Outlet-producten.

Omruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u hebt te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd doet u een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.