Garantie & Retour
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van het artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het hebt ontvangen en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten kunt u contact met ons opnemen via info@deverticaletuinman.nl. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel en instructies over hoe en waar u het pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.
Voor retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via info@deverticaletuinman.nl.
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retouren accepteren op onze Outlet-producten.
Omruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u hebt te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd doet u een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het hebt ontvangen en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten kunt u contact met ons opnemen via info@deverticaletuinman.nl. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel en instructies over hoe en waar u het pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.
Voor retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via info@deverticaletuinman.nl.
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retouren accepteren op onze Outlet-producten.
Omruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u hebt te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd doet u een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.